Internetaveikala noteikumi

Internetveikals elektroonika24.lv (turpmāk tekstā internetveikals) pieder Electronics OÜ (reģistrācijas kods 12091054), kura atrašanās adrese: Sõpruse pst 25, 10615 Tallinn, Estonia.

Pirkšanas un pārdošanas līguma spēkā esamība, informācija par preci un cenām

Pārdošanas noteikumi ir spēkā, pērkot preces internetveikalā.

Internetveikalā pārdoto preču cenas uzrādītas blakus precēm.

Informācija par preci atrodama internetveikalā blakus precei.

Pasūtījuma veikšana

Lai pasūtītu preces, pievienojiet vajadzīgās preces grozā. Lai pabeigtu pasūtījumu, aizpildiet nepieciešamos laukus un izvēlieties piemērotu piegādes veidu. Pēc tam apmaksājamā summa būs redzama ekrānā. Apmaksa tiek veikta ar pārskaitījumu vai kādu citu pieejamo apmaksas veidu. Norēķini visos apmaksas veidos tiek veikti eiro valūtā.

Igaunijā iespējams norēķināties ar šādu bankas saišu un maksājumu risinājumu starpniecību: Swedbank, SEB, Liisi pēcapmaksa, LHV pēcapmaksa, PayPal, pārskaitījums, filiāles veikalā skaidrā naudā/ar bankas karti.

Latvijā iespējams norēķināties ar šādu bankas saišu un maksājumu risinājumu starpniecību: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, VISA/Mastercard un pārskaitījums. Maksājumu veikšanai nepieciešamie personas dati tiek nodoti pilnvarotajam apstrādātājam Maksekeskus AS (MakeCommerce.lv).

Līgums stājas spēkā no apmaksājamās naudas summas saņemšanas brīža internetveikala norēķinu kontā.

Ja pasūtītās preces nav iespējams piegādāt sakarā ar preces derīguma termiņa beigšanos vai jebkāda cita iemesla dēļ, Pircējs tiks informēts pēc iespējas ātrāk, un nauda (arī piegādes izmaksas) tiks atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma nosūtīšanas.

Piegāde

Preces tiek piegādātas uz šādām valstīm: Latvija, Igaunija

Igaunijas iekšzemes pārvadājumi pircēja norādīto galamērķi parasti sasniedz 2-3 darbdienu laikā no pārdošanas līguma stāšanās spēkā, izmantojot Itella Smartpost pakomātu vai ar DPD kurjera starpniecību.

Latvijas iekšzemes pārvadājumi pircēja norādīto galamērķi parasti sasniedz 3-5 darbdienu laikā no pārdošanas līguma stāšanās spēkā, ar DPD kurjera starpniecību.

Izņēmuma gadījumos internetveikalam ir tiesības piegādāt preci laikā līdz 45 kalendārajām dienām.

Atgriešanas tiesības

Pēc pasūtījuma saņemšanas Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no internetveikalā noslēgtā līguma.

Atgriešanas tiesības netiek piemērotas, ja Pircējs ir juridiska persona.

Lai būtu iespējas izmantot 14 dienu preces atgriešanas tiesības, nedrīkst izmantot preci citādi, kā tas nepieciešams, lai pārliecinātos par preces būtību, īpašībām un darbību, ciktāl tas ir atļauts fiziskā veikalā.

Ja prece ir izmantota citiem mērķiem, nekā bijis nepieciešams, lai pārliecinātos par preces būtību, īpašībām un darbību, vai tai ir lietošanas vai nodiluma pazīmes, tad internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.

Lai atgrieztu preci, jāiesniedz iesniegums par preces pirkuma atcelšanu, kura formu var atrast šeit, un jānosūta uz e-pasta adresi info@elektroonika24.ee ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas.

Preces atgriešanas izmaksas apmaksā Pircējs, izņemot gadījumus, ja atgriežamā prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareiza vai defektēta prece).

Pircējam ir jāatgriež prece 14 dienu laikā pēc iesnieguma iesniegšanas vai jāsniedz pierādījumi tam, ka viņš ir nosūtījis atgriežamo preci iepriekšminētā termiņa laikā.

Pēc atgriežamās preces saņemšanas internetveikals atmaksā Pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienas pēc iesnieguma par līguma atcelšanu saņemšanas, visus maksājumus, kas saņemti no pircēja uz līguma pamata.

Internetveikals var atteikties no atlīdzības, kamēr atgrieztā prece netiks atgriezta vai kamēr Pircējs neiesniedz pierādījumus tam, ka viņš ir nosūtījis atgriežamo preci, atkarībā no tā, kas iestāsies agrāk.

Ja Pircējs ir izvēlējies piegādes veidu, kas atšķiras no internetveikala piedāvātā lētākā piegādes veida, tad internetveikalam nav jāatmaksā Pircējam izdevumi, kas pārsniedz lētākā piegādes veida izdevumus.

Internetveikalam ir tiesības atkāpties no pirkšanas un pārdošanas darījuma un pieprasīt Pircējam atgriezt preci, ja preces cena internetveikalā kļūdas dēļ ir ievērojami zemāka par preces tirgus vērtību.

Pretenziju izvirzīšanas tiesības

Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdotās preces neatbilstību līguma nosacījumiem vai par šīs preces defektu, kas pastāv jau preces nodošanas brīdī, un konstatēts divu gadu laikā no preces nodošanas brīža Pircējam. Pirmo 12 mēnešu laikā pēc preces nodošanas Pircējam tiek uzskatīts, ka trūkums jau ir pastāvējis preces nodošanas laikā. Attiecīgā pieņēmuma atspēkošana ir internetveikala pienākums.

Pircējam defekta konstatēšanas gadījumā ir tiesības sazināties ar internetveikalu ne vēlāk kā divu mēnešu laikā, nosūtot e-pastu uz adresi info@elektroonika24.ee vai zvanot pa tālruni +372 564 4524.

Internetveikals neatbild par defektiem, kas radušies pēc preces nodošanas Pircējam.

Ja internetveikalā iegādātajai precei ir defekti, par kuriem atbild internetveikals, internetveikals veiks remontu vai samainīs defektētās preces. Ja preci nav iespējams salabot vai samainīt, tad internetveikals atmaksā Pircējam visus izdevumus saistībā ar pirkšanas un pārdošanas līgumu.

Internetveikals 15 dienu laikā sniedz rakstisku atbildi uz pretenziju, kuru Pircējs nosūtījis rakstiskā veidā.

Tiešais mārketings un personas datu apstrāde

Internetveikals apstrādā Pircēja norādītos personas datus (piem., vārds, tālruņa numurs, adrese, e-pasts, bankas rekvizīti) tikai pasūtījuma apstrādei un piegādes nodrošināšanai. Internetveikals nosūta personas datus uzņēmumam, kas veic pasūtījuma piegādi Pircējam.

Internetveikals sūta pircējam jaunumus un informāciju par akcijas piedāvājumiem uz viņa norādīto e-pasta adresi tikai gadījumos, kad Pircējs ir izrādījis vēlmi šīs ziņas un piedavājumus saņemt norādot savu e-pasta adresi internetveikala mājas lapā un atzīmējis, ka vēlas šādas ziņas sāņemt.

Pircējam ir iespēja jebkurā brīdī atteikties no jaunumu un akcijas piedāvājumu saņemšanas uz savu e-pasta adresi, par to informējot internetveikalu nosūtot e-pastu vai arī sekojot instrukcijai, kas atrodama jaunumu vai akcijas piedāvājumu e-pastā.

Strīdu izšķiršana

Ja Pircējam ir kādas pretenzijas pret internetveikalu, tās jānosūta pa elektronisko pastu uz adresi info@elektroonika24.ee vai pa tālruni +372 564 4524.

Ja Pircējs un internetveikals nevar atrisināt strīdu saistībā ar noslēgto līgumu, Pircējs var sazināties ar Patērētāju strīdu komisiju. Patērētāju strīdu komisijas kompetencē ir izšķirt strīdus, kas radušies līguma ietvaros starp Pircēju un internetveikalu. Pircēja sūdzības Komisija izskata bez maksas.

Pircējs var sazināties ar Eiropas Savienības patērētāju strīdu izšķiršanas platformu.